måndag 16 november 2009

Wihoo

Nu har tavlorna äntligen kommit, visst är dom fina? Dom sitter ovanför ena soffan i storarummet nu och jag älskar dom. Dom är beställda från Fujidirekt. Märtha skällde på tavlorna när hon såg dom :) Älskade trynen. Wera är den gula lilla tiken och Märtha den svart/vita.
När jag kom hem från jobbet nu så blev jag så glad för mina Fransk bulldog örhängen hade kommit. Det är en silversmed som heter Anna Gille som har designat dom. Klart en fransk bulldog ägare måste ha sådana här. Eller hur :)

I natt låg jag återigen hela natten och funderade på var i sjutton jag kan ha gjort av min klocka! Jädra tjöt om klockan tänker ni säkert, men den betyder oerhört mycket för mig. Jo jag gick in i garderoben och kollade på det sista stället jag inte letat på, nämligen i kuddfodralen som de nya dunkuddarna låg i när jag köpte dom. Och gissa vad som låg däridå? JO MIN KLOCKA :D Hur den hamnat däri är fortfarande en gåta.

Jag bara skrek rätt ut -WIHOO!! Hundarna tittade på mig - Har mamma blivit galen?

Så jag har vart jätte glad hela dagen. Åkte sen och jobbade. I dag bjöd vi på raggmuk och fläsk i butiken så jag köpte med mig det hem. Mums! Älskar raggmunk.
Puss och kram/ Helene


3 kommentarer:

  1. Vilken tur att du hittade din klocka!!!=)
    och vilka fina bilder!!!!
    kanske man ska skcika efter för dom va verkligen fina!!!
    stora kramar

    SvaraRadera
  2. Riktiga sötisar är de du har! Och va kul att du hittade klockan!/kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder och örhänge,skönt att du hittade klockan,jag älskar också raggmunk!!

    SvaraRadera