torsdag 26 november 2009

Styleroom.se

Min nya favoritsida som jag kan vara inne och kika på i flera timmar heter Styleroom.se
Man kan söka på olika stödord te.x JUL och man får hur många idéer som helst. Toppen sida!
Idag har vi haft ännu en mysig tjejdag. Och nu sitter jag här och ska snart åka till mamma och pappa på kvällsmat. Robin är i Göteborg och hämtar en cross. Intresset för det är upp och ner, detta blir hans 5:e cross. Jag får väl testa och köra lite så jag inte går miste om något :) Kanske jag också köper mig en cross.
Ne det är nog bättre jag håller mig till mina blommor, hundarna och inredning. Jag har alltid varit en riktig olycksfågel. Hade tillochmed hjälm på mig när jag var liten. Mamma brukar skämta om att -Du snubblade tillochmed på hårstrån.
Mina systrar var hur lugna som helst när de var små med jag var tvärtom, fullfart hela tiden.
I helgen blir det jobba som gäller. Ska nog julpynta lite också, för det är väl i helgen man gör det?
Kram H

2 kommentarer:

  1. hej hopp! brukar också kika på den sidan kul att se hur andra har de :). kom förbi på en kaffe någon dag innan eller efter jobbet, om du har lust! kramis :)

    SvaraRadera
  2. Jag har redan pyntat :) Klarade min senaste tenta också, jippie! Känns så skönt! Fick julschemat igår och de få dagar jag jobbar i jul jobbar jag med dig iaf två stycken, GÖÖÖÖTT!!! Längtar efter dig min lilla tjej! Pusspuss/Stina

    SvaraRadera