torsdag 5 november 2009

Ledig dag

Idag har jag varit ledig och Robin jobbar kväll. Så vi åt en sen frukost med kokta ägg, massa pålägg och tända ljus :) Sen städade jag hela huset och krattade löv i trädgården, hade lite överskott av energi. Sen gick vi en promenad med vovvarna. Usch vilket väder det är idag. Igentligen ett riktigt filmväder.
När Robin åkt och jobbat hämtade jag Sofia och Mollymus. Molly och Wera har så himla kul ihop inte en lugn stund. Som vanligt när Fia kommer hit är det mys och idag blev det torsdagsmys med godis,chips och dricka lite vardagslyx måste man få unna sig :)
Sen ringde storasyster och frågade om vi skulle gå ut med hundarna så vi tog promanad nr 2, jäkla sk*t väder!
I morgon är det fredag, jösses vad dagarna går fort nu redan helg i morgon. Och på måndag åker jag till Ullared och Gkås. Ska bli så kul.
Nu när jag sitter här så börjar programet Mammas pojkar, säger bara herreguud!! Byter kanal nu.
Vi ses. Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar