tisdag 3 november 2009

Molnig tisdag..

Idag har jag ingen energi. Är så mycket jag igentligen måste göra men jag sitter här i soffan och orkar lixom inte ta tag i saker. Det behövs städas, handlas och gå ut med hundarna. Idag är nog vi den tröttaste familjen.
Doktorn sa att det kommer ta ett tag innan jag får min fulla energi tillbaka så det är ju helt normalt att jag känner mig sånhär. Det är lite frustrerande bara för jag är en rastlös människa. Vill göra så många saker men orkar inte. Så jag får dåligt samvete. Har köpt blutsaft ska prova om det kan hjälpa till lite. Sen har jag min vecka nu så jag är nog lite extra känslig :)
I går var det inventering på jobbet så jag var ju hemma sent och sen tar det ett tag och varva ner så jag somnade nog inte för än halv 1 kanske.
Nog med gnäll.
Robin ringde förut och jag blev på lite bättre humör, han tyckte att vi kunde åka till Skövde när han slutat och titta efter en lampa som vi kan ha över köksön och ta en fika. Det lät mysigt.
Hoppas ni har en bra dag.
Kram på er.

2 kommentarer:

  1. hoppas du piggnar till snart vännen, puss på dig

    SvaraRadera
  2. Hej!
    vill pigga upp dig lite att sådan här riktiga höstdagar är vi nog alla lite trött!!
    åå då är det skönt att bara få sitta i soffan!!
    Kram KRam Lisa P

    SvaraRadera