söndag 29 november 2009

1a advent

Denna helg har bestått av jobb, mys och julpynt.
Jobbade fredag, lördag och söndag. Det var riktigt mysigt att jobba faktiskt, massor med folk och evenemang i gallerian. De sjöng och sålde massor saker.
Fick sådan julstämning idag, svärmor och svärfar bjöd på adventsfika och hade julpyntat så fint. Åkte hem och satte på julsånger, tände massor med ljus och julpyntade jag med.
Bilder kommer i morgon då jag är klar.
Ska fira julafton här hemma i år med hela tjocka släkten och jag och Robin har bestämt att vi inte ska ge varann några julklappar utan vi ska göra julafton extra "julig" istället.
I morgon kommer Emelie och Celine hit, ska hjälpa henne och sy julgardiner. Blir en tripp till Hem och Hobby för att köpa julgardiner till oss också. Ska även sy gardiner till Celines rum och göra det mysigt. Älskar inredning så jag hjälper gärna mina vänner :)
Nu ska jag sova är jätte trött.
God natt alla.
Kramar H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar