tisdag 10 november 2009

Ullared

Nu har det vart dålig uppdatering igen. Förlåt. I fredags var vi på Ikea och köpte oss nya soffor. Det blev ektorp två treor och en schäslong. Så himla snyggt blev det. Vi köpte brun klädsel men det var beställningsvara så vi fick vita med på köpet så nu har vi vitt,vitt och vitt. Inte så praktiskt när man har två soffpotatisar till hundar men fint blev det :) I lördags hade vi hemmakväll med god mat och film, såg den sista Johan Falk, den var jätte bra.
Vi har beställt två canvas foton 50x70 ett på Märtha och ett på Wera som vi ska hänga ovanför soffan. Jag längtar så tills de kommer.
I söndags var Stina här och hälsade på, var så mysigt att träffa henne igen. Vi hade så mycket att prata om. Får inte dröja så länge tills nästa gång gumman.
I går åkte jag, Sofia, Jasmina och Lisen till Ullared och trängdes. Vi tänkte en måndag kan det väl inte vara så mycket folk men det är nog alltid mycket folk där. En jätte rolig dag med mycket shopping. Jag gjorde ett så himla bra fynd har länge letat efter en kuvert plånbok men inte hittat någon jag fastnat för men tro det eller ej på Gekås hittade jag min plånbok för 39.95:-!!! Jag blev så glad. Sen köpte jag duntäcken och dunkuddar till oss så inatt sov jag riktigt gott :) Inhandlade även ett fotoalbum så idag har jag framkallat 100 st foton. Måste bli bättre på det. Det är ju faktiskt kul med kort speciellt när man blir äldre sen.
Idag har inte vart någon bra dag det kände jag direkt när jag vaknade. Hade huvudvärk, frusen och på dåligt humör. Har mest sovit idag kände för att vara för mig själv och bara sova och ta det lugnt. Kommer nog få ett par bakslag innan jag är helt frisk. Men det går helt klart åt rätt håll. Skönt att jag har Robin, han förstår och stöttar mig. Älskar dig hjärtat.
Nu ska jag krypa ner och läsa lite i min bok.
Kram på er och var rädd om varann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar