måndag 2 november 2009

Uppdatering

Har vart lite dålig på uppdatering nu i helgen vi har haft fullt upp. Jobbade ett par timmar i fredags och sen åkte jag och Sofia ut till Emelie och Celine och fikade. Åkte sen hem och julpysslade lite. Satt där i min ensamhet och myste när det ringde på dörren och dessa söta killar kom. -Bus eller godis! Hjälp tänkte jag, har ju inte köpt något godis. De fick varsin femma. Så söta var de. Senare på kvällen hjälpte vi svärmor och svärfar med deras renovering av kök. det blir så himla fint!
På lördagen åt vi sen frukost och Tobbe och Carro kikade förbi. Har även vart hundvakt åt mamma och pappas hundar, Viggo och Gustav. Tog en regäl höstpromenad med alla 4 hundarna. Åkte sen till svärföräldrarna och hjälpte till. Åkte sen ut i skogen och tog hem mossa och granris och satte i mina blomlådor, krattade lite löv och gjorde blomarrangemang. Älskar ju blommor och min trädgård.
I går var det Sofias födelsedag så hon var här hela kvällen och vi myste och käkade pizza. En jätte härlig helg har det varit.
Nu ska jag snart iväg till jobbet på inventering. Börjar jobba 50% denna vecka. Nu är det hopp i duschen och sen iväg. Vi ses
Kram H

1 kommentar: