onsdag 25 november 2009

Kaggestorp hela dagen

I morses åkte jag och Emelie ut till Elin med Celine och hundarna. Vi fikade och gick en promenad med alla 6 hundarna :) Gick väldigt bra med tanke på att Elin och Emelies hundar är vallhundar och ska valla mina pluttar. Jag tror att Elin kommer att föda snart. Och jag sa det -tänk hur nervösa alla pappor måste vara när det väl sätter igång!! Jag själv kommer nog bli jätte nervös.
Vi hjälpe Elin att skruva ihop spjälsängen och bädda den det blev så fint. Nä nu får han (tror jag) titta ut snart.
Tack kompisar för idag, ni är bäst!
Dagen har varit riktig bra om man jämför med igår. Jag tog tag i mig själv och städade jäklar! En riktig storstäding blev det. Det känns så himla bra när man gör ett sånt röj. Sen när jag hade lite energi över så bakade jag lite bröd också.
Jag funderar på och eventuellt gå någon hundkurs med Wera. Någon allmänlydnad kanske? Sen hade det varit riktigt intressant och mentaltesta henne. Jaja vi får se.
Kram och hej från H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar