tisdag 24 november 2009

Aldrig mer..

Annika, Emelie och Erika
Erika och Carin

Sofia T

Emelie

Jag efter ett par glas :)

Jag och Annika

Hur söt är inte denna bilden då?
Min kära vän Emelie
Aldrig mer, så säger man jämt efter en utekväll. Och speciellt jag, blir bara dåligare och dåligare för vaje gång. Usch!
Men vi hade riktigt kul. Vi träffades hos Sofia T, sjöng Singstar och tjattrade som vanligt ;)
Sen gick vi till Norra Piren, trevligt ställe. Sen snubblade vi upp till Grönköping. Jag är i min egna lilla bubbla när jag har druckit, ser det jag vill se och har hur kul som helst. Konstigt nog så får jag ont i hela kroppen efter varje gång, beror det på spriten eller att jag dansar som en galning?
Jaja nu dröjer det ett tag tills nästa gång...eller iallafall tills den 5 december då ska vi till Bogrens med jobbet.
Har precis varit hos tandläkaren så nu får jag inte äta något på en timme och jag som inte ätit lunch än. Jag har nog världens dåligaste humör när jag inte får mat. Nu ser jag rött! Ser bara allt som behöver göras här hemma och hur skitigt det är, sängen måste bäddas, toaletterna måste städas, tangentbordet är mupp...och dessutom glömde jag av att det var sophämtning i morses så i brevlådan låg en jättefin lapp "-Kör ni inte ut kärlet till vägen måste vi lägga på en gångkostnad på ert pris!"
Ibland känner jag att jag inte räcker till. Har en dålig dag idag.
Vi ses i morgon Elin, ska bli mysigt med en tjejdag.
Med kärlek :)
H
Vill ni ha ett gott skratt gå in på http://www.youtube.com/ och sök på Two drunk guys, one stump and a bike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar