torsdag 12 november 2009

Min kära klocka

Min klocka som jag fick utav Robin när han var i USA är borta!! Har letat som en tok i hela huset och är jätte ledsen :( Nu är de bara sängen jag inte letat i, men i sängen? där kan dn väl inte vara.
Jag hade den på mig när vi var i Ullred men sen dess har jag inte sett den. Jag har tänk på om någon proffstjuv lyckats ta av mig klockan utan att jag kännt det men det är ju nästan helt omöjligt eller? Ska fortsätta leta snart, någonstans här hemma måste den ju vara.
Idag har jag varit ute hos Emelie och Celine och hälsat på. Hjälpt henne lite men städningen är ju svårt för henne och hinna med när Celine är sjuk och 4 hundar att gå ut med. Efter det åkte jag och Robin till Carro och Tobbe och fikade vi köpte med fyra bauta krämbullar til oss och William fick en alldeles egen coccostopp :) Kolla in dessa bilder:
Caroline-jonsson.blogspot.com
Han är såå härlig.
Nu ska vi kolla på lyxfällan ja får nästan rysningar hur folk inte har koll eller skiter dom fullständigt i sin ekonomi?
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar