onsdag 15 september 2010

Mysig onsdag.

Idag har mina jobbarkompisar Tove, Maria och Lisa varit här. Vi käkade lunch på Vete & råg och sen fikade vi här hemma hos mig. Kaffe och krämbulle, det gillade bebisen!
Mys dag.
Roligt att träffas tjejer. Nästa gång ni kommer är förhoppningsvis bebisen här :)
Nu har jag gått en sväng med små tjejerna. Det är inget tempo att snacka om längre.. Känns som jag rullar fram snarare. Wera gillar den nuvarande farten men Märtha tycker det är förbaskat tråkigt när det går så sakta.
Snart ska jag, Marre och Annika åka till Elin på Me & i party. Var inne på hemsidan nu och det är riktigt roliga kläder. Hoppas jag fastnar för något passande.
En bra onsdag med andra ord.
Hej!

1 kommentar:

  1. Ja, visst äger Solsidan!? hihi.

    Nu kan våra bebisar komma när som helst. Vem vet, vi kanske ses på BB?? :)
    Så kul att följa din blogg! Jag älskar att läsa gravid och bebisbloggar :)

    Ha de bäst!!

    SvaraRadera