fredag 3 september 2010

Fredagsmys!

Har just varit på avslutning av föräldragrupp. Mycket lärorikt och mysigt att träffa andra i samma sits som en själv. Längtar redan efter återträffen då vi ska visa upp våra små.

I går var vi på kontroll och allt var som vanligt jätte bra.
Nu är jag liksom färdigbakad, jag är klar nu, beredd fysiskt för att föda! HJÄLP! Jag som hittills varit så katig:
-Äh det kommer gå så bra, nej jag är inte nervös.
Förlååååt, jag är det nu. Jag är skit nervös. Jag ältar och ältar. Ska det verkligen kännas så här? Kanske det är ikväll det sätter igång? Undra hur lång tid det kommer ta? Undra hur ONT det kommer göra?
Jag ska iallafall säga er att ha sin syster i exakt samma sits är guld värt. Vi ältar ihop. Vi är lika nervösa, lika förhoppningsfulla och nyfikna båda två. Undra hur dom ser ut? Undra vad det är för några? Undra när det blir? Vem som blir först? DUBBEL LYCKA LIKSOM!

Ikväll är det fredagsmys med hela familjen. Mamma, pappa, systrar med respektive och så klart alla hundarna. Mor ska bjuda på tacos.

Som ni säkert märkt så har jag tappat lite inspiration till skrivandet här på bloggen. Kan bero på att jag för det mesta just nu bara går omkring och är irriterad och trött pga min onda rygg. Ha tålamod, det kommer bli bättre med både rygg och inlägg.

Nu tar vi helg. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar