torsdag 9 september 2010

I natt fick jag nog.

I natt var tredje natten i rad jag haft den här otroligt jobbiga och störande "krampen" i mellan revbenen.
Hittar ingen bekväm ställning varken när jag sitter, ligger eller står.
Det går ganska bra när jag går omkring. Ringde sjukvårdsrådgivningen och de hänvisade mig till förlossningen. Fick tid för undersökning klockan 08.00 i morses.

Fick lägga mig med ctg och de gjorde ultraljud, tog blodprov och urinprov.
Bebisen mådde hur bra som helst. Såklart huvudsaken, men mamma har börjat irritera sig på denna jobbiga känsla. Förklaringen var att det är helt enkelt för trångt och att det är en liten rumpa som ligger och putar ut så gott. Fick ett par himmelska tabletter med hem så nu har jag äntligen sovit.

Nu lilla busunge får du gärna komma till oss.

1 kommentar:

  1. Va skönt att allt är bra med bebisen! hoppas den sjunker ner lite så de inte gör så ont. Men känner igen känslan. känns ju hopplöst när de är sådär.Kram på dig!

    SvaraRadera