söndag 12 september 2010

Lilla önskelistan...

One tree hill åkpåse- Buggy mummy. Med denna kan vi bestiga Mount everest utan att bebisen skulle frysa.




Green gates urtjusiga kuddfodral att förälska sig i. Plus ALLA andra prylar därifrån. De matta pastellerna är ljuvliga!

Så snyggt att blanda med massa vita kuddar i soffan eller på sängen.




Tänk att man kan sukta så efter ett sopset? Detta fina är från Iris hantverk.


2 st fina vita morgonrockar-Hemtex

Bordslampa-Ikea





Polarn och pyret overall. Grönt tycker jag passar både till flicka och pojke.



Hemnes byrå- Ikea. Bra med många lådor till kalsonger, barnkläder, strumpor, trosor och leksaker.








Golvkanderlaber -Hem & hobby. Mysigt med massvis med ljus nu i höstmörkret.








Lundmyr of Sweden bäddset. Aah!! Jag är galet kär i detta.












Någon som är duktig på att sticka? Denna köper jag när jag vunnit på lotto.
Lundmyr of Sweden 799:-

Denna "lilla" önskelista har varit ännu längre. Ibland det bästa jag vet är att få spara ihop till något som man verkligen velat ha länge och sen få gå och köpa den prylen. Jag älskar inredning och har enorma planer för varenda rum i hela huset. Jag vet exakt hur jag vill ha det. Till och med hur det ska se ut i fönstren :)

Jag älskar betong krukor. Så snyggt både utomhus och inomhus. För några år sedan, på morsdag, göt jag, mamma och systrarna rabarberblad i betong. Jag har en nedgrävd i trädgården som fågelbad, ett dricker hundarna ur på somrarna och ett har jag i rabatten som trampplatta där jag tar blomvatten.

Både jag och Robin älskar att göra om och förändra. Han snickrar och jag målar och kommer på idéer. Robin brukar skratta åt alla mina ritningar och listor jag har här hemma. Ska väl försöka ta en paus här nu när Mini kommer.

Kan bli svårt...





Jag älskar att drömma mig bort i inredningskataloger....

1 kommentar:

  1. Ja vad fina saker.
    Jag hade en stickad Lundmyr till Mira,perfekt på våren. Kika på tradera,där hittade jag min och den var ny.
    Hoppas bebben kikar ut snart så du kan hänga nere på babycafet sen=)!

    SvaraRadera