fredag 10 september 2010

Kalastajm.

Nu ska jag och småtjejorna iväg på kalas till svärfar.

Robin är i Göteborg med några vänner på supercross på Ullevi och kommer hem sent inatt. Kanske är hans sista kväll med killarna på länge :)
Han fick åka om dom tog bilen, hade på mobilen och håller sig nykter.
Det har vart lugnt idag. Endast ett fåtal sammandragningar.

Var på jobbet en sväng förut. Det tog sin tid :) Både kunder och jobbarkompisar ville ju prata.
Jag sa att nästa gång jag kommer till jobbet har jag bebis och barnvagn med mig!

Gick igenom alla kommentarer jag fått genom min tid här med bloggen och vad glad man bli av alla fina människor det finns. Tack. Det är ju ni som läser och alla kommentarer som driver mig att skriva vidare.

Ha en bra helg alla! Kram på er!

2 kommentarer:

  1. ja har ju inte sett dig på jätte länge. Vill ju se magen innan den lilla bebisen kommer. :-) Men tänk snart är den här å då vill ja se de lilla livet istället:-)

    SvaraRadera
  2. Helene! Jag tjatar på din syster också... FÖRTIDSRÖSTA I VALET under denna vecka, man vet aldrig om ni kan komma iväg och göra det nästa söndag. Och jag hoppas verkligen att ni gör er medborgerliga plikt och röstar, inga soffliggare här tack!

    Kram kram =)

    SvaraRadera