onsdag 8 september 2010

En riktig TV höst.

Det är väldigt många bra program som har premiär på TV just nu. Idol, Arga snickarn, Halv 8 hos mig och lite sällskap. Det gillas nu när det kommer bli en del mysstunder i soffan framöver :)
Tidigare år har man haft lite höstångest men inte iår. Nu har jag längtat till hösten istället. Tänk, om några veckor sitter vi här och har vår lill älskling hos oss. MYS!

I går var vi på Arken nere på vårdcentralen och sydde amningskuddar. Hur mysigt som helst där nere. Jag, syster och vår nyfunna vän och blivande mamma Lina. Vi sydde, skrattade och fikade. Där nere kommer man nog tillbringa en del tid på sopplunch och babycafé. Tycker det är toppen att det finns ett sådant ställe i lilla Hjo. Nyttigt för både bebisar och mammor att träffa nya vänner.

Har nu i två dagar haft ont mellan revbenen. Det känns ungefär som håll. Det är jobbigt att ta djupa andetag och äta. En väldigt störande känsla eftersom jag inte kan slappna av ordentligt. Så nu sover jag ÄNNU sämre. Jag sover på förmiddagarna nu istället. Somnar av ren utmattning. Så svarar jag inte i telefonen på förmiddagarna så vet ni varför.

I morgon ska jag till Skövde och luncha med Elin klang. Jätte längesen vi träffades nu. Ska bli mysigt.

Ha en härlig dag.

1 kommentar:

  1. Det är jätte bra att de finns mycke och kolla på på tvn sen när du ska sitta å amma å vyssa bebisen. Amningskudde är jätte bra. Sydde mig också en.
    Den där smärtan mellan revbenen kan ju va bebisen. Hur är blodtrycket? ja vet att man kan få ont där när blodtrycket är högt. jag hade ju havandeskapsförgiftning å då kan man få så. Men det är säkert bara bebisen som sparkar där:-)

    SvaraRadera