måndag 20 september 2010

Måndag.

I går fick vi träffa lille Filip.
Ögonblicket då jag såg honom och Annika kan jag knappt beskriva. Det kändes som hela världen stannade upp och där stod dom, så fina. Han är helt perfekt. Mosters älskling!

Och här sitter jag. Barbamamma! Rund, mjuk och go?
Vaknade och är uppsvullen runt ögonen och på händerna. I´ts a sign? Nee. Tror nog inte det. Jag får säkert gå min vecka ut + 2 till! Säkert..

Robin ringde och väckte mig förut och frågade hur natten hade varit.
" - Du har inte känt något? Inget alls?"
Nej. Inte mer än att jag har vart på toa ungefär 5 gånger och sammandragningar. Dom har man liksom vant sig vid nu. Dom är ju inte jobbiga längre.
Som vi längtar nu.

Vänta du bara tänker ni säkert nu. Vänta du! Snart så.....

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du blivit moster! Grattis!! Ser att det var på samma dag som våran Melvin kom. :)

    Vad spännande nu då med din mage. Undra vad det kommer bli? :)

    Kram kram Emma

    SvaraRadera
  2. Hi Hi ja visst alla sitter hemma o tänker vänta du bara ;) Den lill* kommer snart snart snart! Jag lovar! Skulle det bli så att du får gå över så är det segt (jag vet) men ta en dag i taget.. bäsen bestämmer själv när det är dax! Du får mysa med Filip så länge! Ska bli så spännande att se vem som bor i din mage :) Tänker på dig! *Kram*

    SvaraRadera
  3. Du är världens finaste "Barbamamma" =)

    SvaraRadera