torsdag 3 februari 2011

Vårkänslor

Igår hade jag och Ines en mycket mysig dag ihop med mina fina systrar och kusin Filip. Vi startade dagen med en långpromenad och sen gick vi hem till Annika och hon bjöd på spenatsoppa med ägghalvor (mums). Hemma får jag inte äta det eftersom min käraste andra hälft avskyr det. Mmm! Sen tog vi en promenad igen och gick och köpte nya blommor. Sen gick vi hem till mig och drack kaffe och kollade på Lotta flyttar hemifrån. Ganska mysigt att vara mammaledig ;)

I gårkväll var vi hos Elin, Tova och Peter och hälsade på. Skrattade och tjötade så helt plötsligt var klockan sent. Tiden går fort när man har skoj.

Nu äter jag frukost och ska snart ta en morgonpromenad med Marre och Agnes. Skönt att röra på sig på morgonen, man blir genast pigg när man kommer ut.

Sen bär det iväg och hälsa på Carro och William. Mysigt! Saknar dom nu.

Ha en trevlig dag allihopa! Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar