söndag 6 februari 2011

Härlig söndag.

Börjar med att gratulera till Emelie, Henke och Celine till deras nya lilla Eddie som kom inatt. Bedårande fin liten kille! Så roligt med en av varje. Grattisgrattisgrattis!!
Idag har vart stora städardagen. Huset, hundar och bilen har fått sig en omgång. Välbehövligt och underbart skönt när det är gjort.
Det är fantastiskt nu när snön smälter och förhoppningsvis kommer ingen mer MEN, jag gillar inte all jäkla grus. Härligt ljud i dammsugaren men fy farao vad både barnvagn och hundar kan dra in! Ni som känner mig vet att jag lider av städmani men har blivit mycket bättre sen Ines kom. Jag kan nu leva med att inte damsuga listerna varje dag. Eller att torka golv varje dag. Knäppt? Jag vet.
Mina dagliga promenader håller jag fast vid och är så stolt. Snart back on track! Det ska jag nu fira med en chipspåse.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar