lördag 26 februari 2011

Lördag

Det här med möbelförändring var ju inte lätt. Endel som kommenterade förra inlägget sa att stolarna fick lätt repor av skärp och knappar på byxorna. Får nog tänka om. Bordet är ju snyggt. Men sen tänker jag att man kanske skulle kolla efter ett gammalt bord och köpa nya, moderna stolar till det. En snygg kombo. Hitta ett fint, robust, stort bord och måla det vitt? Hmm..

I var Elin, Tova & Peter här och käkade middag. Super mysigt. Gjorde en het chilli con carne med sallad och bröd. Till efterrätt gjorde jag en tryffelkaka.

Ikväll kommer hela familjen hit på "Halv åtta hos mig". Då blir det "torsk i gömma" till varmrätt och till dessert blir det "het ananascocktail med cocoglass". Kul att prova något nytt.

I morgon ska jag rida igen. Så jag har längtat!

Trevlig helg på er.

1 kommentar:

  1. Cocoglass-efterätten måste du blogga om,jag har inte kunnat sluta tänka på den sen jag såg den,låter riktigt nice!

    SvaraRadera