lördag 5 februari 2011

Till salu!

Härligt soffbord med mycket charm och patina.
Skänk att ha sitt finporslin i kanske?


Nu börjar det bli vår och då vill jag alltid hålla på att ändra här hemma. Nu har jag tröttnat på vårt soffbord och skänk. Lite sorgligt är det eftersom jag verkligen tycker om dom men nu vill jag ha nytt. Så får det bli. Har inte satt ut dom på blocket ännu och inte heller har jag hittat något nytt som passar. Men eftersom jag bestämt mig så kanske det är någon bloggläsare som tycker möblerna skulle passa fint hemma.
Soffbordet är ett gammalt skrivbord som vi vitmålat och sågat av benen på. Fin patina och passar extra bra i ett "shabby chic"-hem. Skänken är målad med samma "stockholmsvita" färg som soffbordet och dom är väldigt fina ihop.
Ge mig ett bud om ni är intresserade.
Det går även bra att kontakta mig på mailen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar