söndag 20 februari 2011

Oj vad jag längtar

I morgon ska jag rida! Eftersom det ungefär var 2,5 år sedan jag satt på en hästrygg senast så känns det lite i nerverna. Om ni om några dagar undrar varför jag går konstigt så vet ni att det är träningsvärk. Om hästen och jag funkar ihop så är det meningen att jag ska hjälpa tjejen som äger hästen att motionsrida den ett par gånger i veckan. Det kommer bli så kul.

I dag har vi satt på sittdelen på barnvagnen eftersom var storalilla tjej är för lång för liggdelen. Passade på att ha barnvagnsvård samtidigt och polerade och rollade och gned så nu skiner den så fint igen.

Och till sist vill jag lägga till Mia Skäringer i solsidan till min "jagvillgärnablikompismeddig"-lista.
Ove Sundberg däremot.....ja jag vet inte vad jag ska säga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar