tisdag 8 februari 2011

Nu vet ja!

En stringhylla! En stringhylla ska snart ingå i mina ägor. Ut med det gamla och in med det nya. Mycket välkommet! Robin säger att jag helt bytt stil. Kanske? Jag älskar förändring och det, med handen på hjärtat, brukar bli jäkligt bra. Nu har jag kört med den nötta stilen ett bra tag och trodde väl att jag var hemma men... nu vill jag nog istället ha lite nytillverkade möbler. Det ska fortfarande vara ombonat och mysigt.
Stringhyllan är en designklassiker från 40-talet och känns fortfarande modern och funktionell. Priset är kanske att ta i men vad kul det är att spara till något man verkligen vill ha. Hyllan kan man bygga lite som man vill och jag vill ha med både lådor och magasinställ.

Japp en stringhylla får det bli. Tror jag fick en "designknäpp" i samband med tvättstugerenoveringen. Det blev så nytt, så fint, och så rent!
Och tvättstugerenoveringen ja. Vi har nu väntat klart på mannen som skulle komma och titta på skjutgarderobssystem till oss. Det är endast det som är kvar. Så vi ska nog åka till Kvick i helgen och kika. Jag vill inte visa bilder förrän det är helt klart. Men kors i taket så bra det blir. En fröjd att byta blöjor :)

Ha en härlig dag allesammans!

1 kommentar:

  1. String är jättebra! Har ett vitt system på en hel vägg här hemma som vi är mycket nöjda med. Det man ska tänka på är att hyllplanen inte klarar hur mycket vikt som helst... Vi hade tänkt att ha alla våra böcker i hyllan, men då bågnade hyllplanen lite (och det är ju inte så kul) så vi har hyllan mer som en plats för "fina saker att visa upp" och snyggböcker och annat. Det funkar dock utmärkt! Ha det gott!

    SvaraRadera