tisdag 4 maj 2010

Halvtid!!

Jag kan inte förstå hur snabbt tiden går. Gick idag in i vecka 20.
I fredagskväll när vi hade gått och lagt oss låg jag och läste en tidning när det plötsligt sprattlade till inne i magen. Vilken känsla! Jag började storgråta och kände ett lyckorus! Robin lade huvudet mot magen och precis då sparkade Mini pappa på örat! En otrolig känsla!!
Nu sprattlar det där inne nästan hela tiden och det är såå mysigt.

Jag ska köpa järntabletter nu för jag har börjat känna mig trött igen. Det är tydligen ganska vanligt runt denna veckan att ha järnbrist. Bäbisen tar så mycket järn av mamman att hon har svårt att endast genom maten tillförse sig med järn.

I lördags köpte vi en säng. Vi åkte in till Kungsängen och hittade våran drömsäng. Blev lite dyrare än vi räknat med men den var underbar. Nu har vi gott om tid på att göra klart sovrummet för det var 5 veckors leveranstid på den. Det kommer bli så himla bra.

I går blev det sent på jobbet, vi hade inventering! I morses när jag vaknade tittade jag på hundarna och önskade att vi kunde byta liv för ett par timmar :) Dom är för söta när som ligger och sussar i sin korg tätt ihopkrupna. Älskade älsklingar!
När jag kom hem från jobbet stod det 7 rosa rosor på bordet här hemma. Jag är så lyckligt lottad! Ibland glömmer man bort hur bra man har det. Älskar er min lilla fina familj!

Ska gå och vila en stund nu innan Robin kommer hem för då ska vi till hans syster för Robin ska dit och snickra.

Vi ses! Kramar

1 kommentar:

  1. Åhh vad härligt hellen!! det händer såå mycket framöver.. nu har jag också en blogg :) elin84.blogspot.com puss och kram på dig

    SvaraRadera