lördag 29 maj 2010

Dålig dag....

Jag har en ledsen dag idag. Jag har gråtit floder och min älskling är inte hemma och kan trösta mig. Helst vill jag bara ha hem honom och åka långt bort från civilisationen, bort från alla! Ta med mig honom och hundarna och bara få vara ifred. Försöka tömma huvudet och bara äta jordgubbar eller något. Jag vill att denna dag ska vara över snart, ja jag känner så ibland.
Jag är så trött idag. Trött och ledsen.
Jag har ett par byxor och en kjol som passar mig nu allt annat är för litet eller för stort. När vi var på ultraljudet köpte jag ett par mammabyxor på H&M dom passar när jag precis tvättat dom sen ser det ut som jag har världens hängrumpa och sladderlår. Det gör mig också ledsen. Jag trivs inte med att inget passar längre.


ÄLSKLING KOM HEM!!!

1 kommentar:

  1. skickar några styrke kramar till dig på din dåliga dag!! men tänk att snart blir det bättre och den som väntar på ngt gott får tydligen vänta i 9 månader=)Stor kram

    SvaraRadera