måndag 10 maj 2010

Härliga helg!

Har haft en helg ledig och har hunnit med en hel del faktiskt. Robin jobbade fredag-lördag så då passade jag på att umgås med mor och far. Hade en familjemysfredag med matlagning och Så ska det låta. På lördagsmorgon hämtade mamma mig och vi åkte på auktion och loppis runda, hittade fem ljudböcker av Anna Jansson och en jätte fin vinkaraff av kristall. Sådana klipp!! Sen blev vi trötta och åkte hem och tittade på tv och jag somnade. Hur mysigt som helst att bara få bli ompysslad och omhändertagen så av mamma :)
På kvällen kom älskling hem och jag skämdebort honom med en fin middag, klyftpotatis med baconlindad kycklingfilé och kantarellsås. Mums!
I går var det dop för mitt kusinbarnsbarn Tova. Hon var så duktig i kyrkan och somande tillockmed under ceremonin. Gulliga fina unge.
Efter det åkte vi hem och hade grejjardag. Jag älskar att bara få gå omkring och strosa i trädgården och grejja lite. Grannen sa: -Här går du och glänser som gravid.
Ja jag börjar känna mig gravid nu iallafall. Magen är fortfarande liten men nu känner jag mig inte bara kraftig :) Kameran är utlånad så jag ska lägga upp bild snart.

Nu ska jag laga mat sen åka och jobba. Vi ses. Kram!

1 kommentar:

  1. Hej Vänner :)

    Vilken underbar tid ni har framför er nu! Ni får njuta i lite lagom takt, stackars Rosa hinner inte riktigt med sin mage..så klaga inte att den är liten ;) Tänk sen när du inte kan nå ner till golvet mm utan att magen är i vägen..

    Hälsa syster med pussar och kramar från hela högen!!

    Va rädda om er och njut av våren!

    Kram Nathalie& alla dom små

    SvaraRadera