söndag 30 maj 2010

Till alla fina mammor.

En bukett blommor till alla fina mammor där ute. Speciellt min egna mamma :)

Den dåliga dagen igår slutade hur bra som helst :) När jag jobbat klart åkte jag och hämtade hundarna hos deras farmor och farfar och sen hem och gissa vem som satt hemma i soffan och väntade på mig då? Världens bästa älskling och överraskning. Han skulle även vart borta idag med men det hade krånglat för dom så dom åkte hem istället.

Idag har jag jobbat och sålt ungefär 1000 trisslotter så det kommer mina drömmar handla om inatt.

I morgon ska vi åka på en liten tur till en av Sveriges största handelsträdgårdar som heter Rångedala som ligger lite utanför Borås. Ska bli mysigt. Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar blommor och min trädgård. Har en bild i mitt huvud hur vår trädgård kommer se ut i framtiden. Kommer vara en insynsskyddad oas full med vackra blommor.

Ha en ny trevlig vecka. Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar