fredag 14 maj 2010

Fredag

Ska snart iväg och jobba. Jag är inte motiverad kan jag säga. Jobbar dessutom kväll så jag är inte hemma förrän halv tio!! Jag vill också ha långhelg som de andra flesta.

I går var jag ledig och då kom Sofia, Molly och Bruce ner till Hjo. Vi åkte hem till Linn och fikade och skrattade så idag har jag ont i magen :)
På kvällen kom Emanuel ner och vi lagade tacos. Gott!!

I Onsdags var vi nere på Mvc och lyssnade på lilla Minis hjärta. Å så fint det lät. Så nu har vi både sett, känt och hört bäbisen. Ändå är det svårt för mig att förstå att det verkligen ligger en liten inne i min mage!

Jag har läst i massor med gravidböcker och tidningar hur man börjar "boa" när man blir gravid, alltså att man vill renovera och göra om hemma. Och det stämmer! Verkligen! I går sydde jag nya gardiner till våran tv-hörna. Det blev kanon bra. Och nu är det bara 2 veckor kvar tills sängen kommer och då blir sovrummet klart också. Jag längtar så jag spricker. Sen är det bara att ta på sig målarbrallorna och måla huset. Nu är huset gult med bruna knutar!!!! Hur kunde man välja gult och brunt? Gult och vitt okej men INTE brunt!! Nu blir det helt annan färg iallafall, mörk grått med vita knutar.

Nu ska jag gå ut med vovvarna. Trevlig helg! Kram på er!

1 kommentar:

  1. När kommer de nya bilder på magen? är ju nyfiken:-)

    SvaraRadera