onsdag 2 juni 2010

Härliga sol

Underbart väder det varit idag. Och jag har vart ledig och riktigt redig, har nämligen skrapat klart hela uthuset alldeles själv. Envis som jag är. Så nästa vecka kommer jag börja måla. Har bestämt att jag ska göra klart uthuset själv.
Robin ville att vi skulle vänta tills sovrummet är klart innan vi börjar på nya projekt men det är inget mer jag kan hjälpa till med där. Väntar fortfarande på att tapetrullarna ska komma och lister och foder är ju färdigmålade och väntas på att sågas och sättas upp. Är en vecka kvar tills sängen kommer så än finns tid. Sen är det ju bara lite lullull och fix kvar så är sovrummet helt klart. Kommer bli så skönt med allt nytt, vem vet jag kanske blir jätte trött om ett par veckor och kommer då behöva lite lyx ;)

I måndags var vi på Rångedala handelsträdgård. Oj så stort det var! Köpte hem lite olika växter och plantor blandannat två klätterrosor och lite kryddväxter.
En jätte mysig dag. Robin köpte en ny cross och jag massor med blommor så vi båda var mycket nöjda med den dagen.

Gick in i vecka 24 i tisdags och kommer att vänta med att lägga ut magbild ett par veckor till. Ha tålamod :)

Nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig. Kram och godnatt H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar