fredag 1 oktober 2010

Soffpotatis och ingen septemberbebis

Det blev ingen septemberbebis.
Fy vilken tråkig dag. Försökte verkligen sova så länge jag kunde idag så klockan gick snabbare. Vaknade vid halv 11 och gick sedan ner och la mig på soffan. Kände med en gång att dagen och jag inte var överens. Jag kände mig tråkig. Tv-tablån på dagarna är också tråkig. Usch! Dessutom fick jag fyra snuttiga ögon som tittade undrande och funderande på mig. Märtha och Wera har ju inte direkt några problem med att ligga i soffan och mysa men promenad är verkligen en höjdpunkt. Jag kände mig som världens tråkigaste matte.
Sen kom sötaste Marre och Agnes och livade upp mig med en "få-tiden-att-gå" present iform av godis och skvaller tidning. Mycket uppskattat! Underbara vän!
Sen var det dags för kontroll nere på MVC. Blodtrycket var oförändrat. Fortfarande förhöjt.
Skulle jag känna "sjukkänsla" nu i helgen ska vi inte tveka på att åka in till förlossningen. Det känns lite konstigt också att inte känna efter för mycket men ändå ta minsta symptom på störta allvar.
Trevlig helg.
Kramar Helene

1 kommentar:

  1. Den kommer nog snart tror jag! =)
    Ni får väl komma på en kaffe imorn om ni orkar, så kan du sitta och flöta i min soffa istället. =) Så kanske tiden går lite fortare. Ring isf. Kram Klangen

    SvaraRadera