onsdag 20 oktober 2010

Älskade underbara

Jag älskar er av hela mitt hjärta

7 kommentarer:

  1. NI ÄR BARA SÅÅÅÅ FINA=)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Å, lilla mysfamiljen!!! Så fint! Kom att tänka på en sak... Shit vad Robin är lika casper i Arvingarna! (nu kommer han strypa mig) :) Kramar

    SvaraRadera
  3. åååå vad ni är fina!!! :)


    har inez på sig klänningen hon fick av oss? :)


    Kram från lisa

    SvaraRadera
  4. Ni var så fina i tidningen idag (jag har klippt ut den och lagt i min 10-årsdagbok). Denna bild är verkligen fin! Mycket bättre att ta kort hemma ju! Hoppas att ni mår bra allihop! Kram Rebecca

    SvaraRadera
  5. ni är så fina. klippte ur er ur tidningen direkt å nu pryder ni vårt kylskåp här:-)

    SvaraRadera
  6. Jättefin bild i tidnigen :) Ni är verkligen en fin familj!!! Ser underbart mysigt ut! Kram

    SvaraRadera