tisdag 31 augusti 2010

Sista augusti.

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer från igår. Vi är verkligen supernöjda med bilderna och som sagt så är det så roligt att ha.

Alla mina tankar till min älskade lilla pappa som opererar sitt lilla öra idag. En omfattande operation som resulterar i minst två veckors sjukskrivning. Om jag så ska binda fast honom!! Min pappa har nämligen arbetsdamp. Lilla fajjan det kommer gå så bra så!

I dag har jag även varit på hem & hobby och kompletterat hygienarticklar till bb väskan. Känns bra. Nu är det snart färdigpackad.

I natt hade jag onda sammandragningar igen. Riktigt obekväma. Från och med denna veckan räknas jag som fullgången. Så nu kan bebisen komma precis när som helst! Så spännande! Och lite läskigt :)

Nu ska jag och systrarna gå ut i fina vädret.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. ja tänk nu kan bebisen komma när som. lr så väntar han/hon där inne ett tag till:-)
    Spännande!

    SvaraRadera