onsdag 4 augusti 2010

4 Augusti.

Är nyss hemkommen från ännu en arbetsdag fylld med kommentarer. Nu är jag trött. Mini har sparkat jätte mycket i magen idag.

Har precis hämtat ut Lundmyr of Sweden bäddset cutie som jag inte kunde låta bli att beställa.
Ska börja samla på Lundmyr.
Hoppas bara på att vagnen kommer i tid så jag kan bädda iordning den. Det kommer bli såå fint. Jag berättade aldrig att vi ändrade oss angående färgen på liggdelen. Vi beställde ju brun men sen ångrade vi oss och tog svart istället. Det känns mycket bättre.

Tove på jobbet tipsade om att Maria Montazami hade en blogg, det hade jag helt missat. Denna underbara kvinna! Så nu är jag en trogen följare utav den.

Nu är det bara 55 dagar kvar tills lillputt är beräknad att komma till oss. Vi längtar så oändligt efter dig! Älskade älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar