onsdag 25 augusti 2010

25 augusti-33 dagar kvar...

Idag har jag och Wera varit hos våra kompisar i Våmb. Märtha fick vara hos mormor så länge, hon tycker mest att Molly och Wera är jobbiga.
Jag fick frukost och sen fika. Sen åkte vi ner till stan och shoppade. Åå så mycket snyggt det finns nu. Sofia är riktigt duktig på styling och jag blev ootroligt nöjd med mina inköp.
Jag köpte ett par kängor (mc stuk), ett par vita converse, tre brottar linnen (oslagbara nu när man har mage), en svart stretchkjol, en svart ammningsbh, tre svarta trosor och tights.
Nu har jag lite nya outfits och det känns väldigt bra. Dessa kläder kommer jag kunna ha även sen när magen är borta.
En mycket mysig dag och en mycket trött Wera.

Nu ska jag äta risgrynsgröt MUMS!

Idag är det 33 dagar kvar.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar