torsdag 12 augusti 2010

MVCnytt

Är precis hemkommen från kontroll nere på MVC.
Allt såg jätte fint ut. Bebisen har redan fixerat sig i bäckenet. Känns skönt, för vad jag förstår så kommer den inte att vända sig till eventuell sätesbjudning (rumpan först)?
Vi passade på att hyra en bilbarnstol som man kan göra nere på vårdcentralen också. En helt ny och fin fick vi. 400 kr och man får ha den så länge barnet får plats i den. Tycker det är jätte bra att man har den möjligheten att kunna hyra.

Nu ska jag klippa gräsmattan. Den har nod aldrig varit såhär hög som den är nu. Har lixom inte blivit av och sen har det ju regnat väldigt mycket också.

Sen ska jag till frissiluttsyster och färga och klippa mig :) Ootroligt behövligt kan jag säga. Nu under graviditeten har mitt hår säkert vuxit 15 cm. Helt galet! Som ogräs!

Ikväll blir det eventuellt Norra Piren.

Ha en fin solig dag. Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar