söndag 21 mars 2010

Kalas och en hemsk förkylning..

I går på förmiddagen var vi i Tibro hos familjen Jonsson/Ahlander och fikade. Det var ett tag sedan vi träffades nu. Oj vad William växer det lilla charmtrollet :) Tänk att vi också ska få en liten, helt otroligt.
Sen åkte vi och handlade för Robins kalas.
När vi kom hem kom Elin, Peter och lilla Tova på besök. Men det blev en snabbfika för att jag var snorig så vi var rädda att Tova skulle bli smittad. Peppar,peppar..
Sen kom familjerna och vi åt smörgårtårta och Robn fick jätte fina paket. Kände precis innan att jag knappt orkade ha kalas men jag tog alvedon så gick det ganska bra. I natt har jag vaknat flera gånger och fått snyta mig och känner mig helt paj i kroppen. Är febrig och det kliar i både näsa, öron och munnen. En riktig ond förkylning!! Blir att stanna hemma imorgon och kurera mig.
I dag fyller morfar 89 år. Synd att bli sjuk så man inte kan följa med på kalaset.

Nog med gnäll. :) Trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Grattis,grattis till er!! Då får vi vara mammalediga ihop,kul! Jag har 20 dagar kvar,tiden går supersnabbt. MYSIGT,jag vet ju att du längtat!
    Kram

    SvaraRadera