fredag 19 mars 2010

Bh-party och illamående.

I går efter jobbet åkte jag på min efterlngtade ansiktsbehandling, å gud vad skönt det var och så fräsch man känner sig nu. Kanske inte direkt efter för som sagt prickigkorv är lindrig beskrivning av hur jag såg ut. Men hon förklarade att det är bara just nu som det sker hormonfaight bland porerna i ansiktet. Inte bara kul att vara gravid..huhu :(

Efter behandlingen träffade jag Emelie och Sofia med hundbarn. Det var hur längesen som helst jag umgicks med folk känns det som och jösses vad vi skrattade, jag kunde liksom inte sluta tillslut satt jag bara och pep av skratt!
Vi åkte till Linda på Bh-party, aldrig vart på innan men mycket lärorikt och hallå där vad fel man har när man säger "-Jaa, jag har 75 c."
Nej det har du inte, det beror helt på vilken bh du provar. Jag köpte iallafall en jätte fin bh. Dock inte min vanliga storlek för jag känner mig ungefär som Dolly parton just nu och värre lär det ju bli. Har väl inte så mycket emot det om jag ska vara helt ärlig :)

Idag är ingen bra dag. Har de senaste dagarna känt mig yr och lite illamående, jätte otäckt. Hjärnan hänger inte med när jag vrider huvudet snabbt, händerna domnar bort och jag mår illa. Jag som mådde så himla bra :(

I morgon är det Robins 26:e födelsedag och vi ska ha familjekalas på kvällen med smörgåstårta.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa i min bok.
Vi ses.
Ta hand om varann. H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar