fredag 26 mars 2010

Äntligen frisk och nu jobb.

I går kunde jag äntligen gå utanför dörren på ett par dagar. Har legat nedslagen av en elak förkylning med feber :(
Så igår fick jag mycket gjort. Mamma kom och hämtade mig runt 12 åkte och lämnade urinprov på MVC, åkte ut i skogen med hundarna, plockade påskris och handlade.

När jag kom hem åkte jag till fiket och köpte med mig fika och åkte ut till Emelie och Celine. Lillsnuttan var sjuk men det blev fart på henne när hon fick en hel princessbakelse alldeles själv. Hon var gladdig precis överallt men tyckte det var hur kul som helst :)

Sen städade och tvättade jag bilen. Och gick långpromenad med storasyster.
Kände mig riktigt nöjd med dagen när jag gick och la mig.

Nu har jag mobil igen förresten men batteriet är urdåligt så jag kan prata ungefär ett samtal innan jag måste ladda den igen. Ska ta tag i att köpa en "riktig" någon dag :)

Nepp nu är det jobb som gäller sen hem, slänga skräp på tippen, ringa Linn sen snickra och måla hela kvällen lång.
Ha en bra dag allihopa.
Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar