måndag 15 mars 2010

Inskrivning och mycket fika.

Måste börja med att tacka för alla gratulationer. Jag är så himla glad att äntligen få berätta det. Nu har jag ju något viktigt att blogga om (haha). Har nog aldrig varit såhär lycklig. Just nu mår jag nästan oförskämt bra. Kan inte med ord berätta hur glad jag är. Och att jag har det bästa pappan till mitt barn...hihi..

Idag har vi vart på inskrivning, det är lycka för mig att prata barn. Jag tog även blodprov :( blää. Och vägde mig...har redan gått upp 4 kilo. Men barnmorskan sa att det var helt normalt. puh :)

Efter inskrivningen åkte jag och Robin och åt brunch på fiket. Världens mysigaste förmiddag!!

Sen åkte jag till Linn och fikade och babblade så tiden bara sprang iväg. Vi träffas inte så himla ofta men när vi väl gör det så kan vi prata om precis allt. Linn är nog min äldsta vän. Vi träffades första gången när vi började 4an och har vart bästa vänner sedan dess.
Sen åkte jag och skulle kolla på tapet till sovrummet men med min beslutsångest så lär det ta sin tid. Vill ha en vit bas med pastellblommor på. Hittade en som jag tyckte om men den tyckte Robin var för "tjejig". Får kolla runt lite på nätet och se om jag hittar nån. När jag väl hittar den så vet jag att det kommer vara kärlek vid första ögonkastet. Min underbara sambo är så duktig så han lägger in golv i sovrummet nu, ååå så fin det blir. Mycket vitt blir det, vit pardörr, vitt golv, vit liggande panel i taket och på snedväggarna och vita fönster. Så jag känner att jag vill ha en tapet med lite färg i.

Kom precis hem från Robins jobbarkompis Louise. Vi har vart där och fikat och kollat på deras nybyggda hus. Brukar inte gilla funkis/nybyggt men detta var riktigt snyggt faktiskt.

Jobb i morgon 12-17, rätt go tid ;)

KRAM!!!

1 kommentar:

  1. jag går in i vecka 14 imorrn och har gått upp 5 kilo, inte mkt att göra åt! :P

    SvaraRadera