onsdag 31 mars 2010

Gravidvecka 15

Nu vågar jag visa första bilden på magen. Idag har magen liksom "ploppat ut". Satt senast i går och grät över att det inte syntes på mig som alla andra i gravidvecka 15.
Alla dessa hormoner....Ena stunden skrattar jag så jag håller på att kissa på mig och andra stunden stortjuter jag. Stackars sambo :)
Våran bebis är nu ca 15 cm från topp till tå och vägen ca 100 g.
I morgon blir det en tuff med rolig dag på jobbet, alla ska påskhandla och vi ska vara utklädda till påskkärringar.
Godnatt.
Kram från Helene med mage

5 kommentarer:

  1. Vilken gullig liten mage du fått. vänta du bara snart slår de till ordentligt och du blir stor som ett hus.. känns de som iallafall:-) Sköt om dig. Kanske kommer in idag å spanar på påskkärringshelene:-)/kram

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken söt liten mage!

    SvaraRadera
  3. Då är du bara några dagar efter mej :) Ja min mage är väldigt stor redan. Men det blir nog så andra gravididteten har jag hört. Fick inte mage så här tidigt första gången. Då kom den mkt senare.. Men din är ju på G det syns ju :)Så fint!!

    Jag mår bra nu. Har mått illa som fan men nu är det bättre. Jag har också sånna j*vla humörsvängningar.. haha.. vad våra killar får stå ut med :)
    Hur mår du då? mår du illa nått?
    kram

    SvaraRadera
  4. Det var en söt liten mage som har ploppat fram...är väl ännu större nu antar jag ;-)
    Kram Malin

    SvaraRadera