lördag 27 mars 2010

Humörsvägningar? Jag? neeej inte alls..

Ingen bra dag i går alls. Såhär lättirriterad som jag är just nu har jag nog aldrig varit i hela mitt liv. Kan man skylla på att man är gravid?
Jag höll på att sprängas igår. Det hände väl egentligen inget särskilt men många småsaker.
Jag skulle slutat 13.00 igår men fick jobba över till 16.00. Efter det åkte jag nog lite för fort hem för att hinna till "brägårn" som stängde kl 17.00. Som tur var hann vi. Nu har vi även bestämt tapet till sovrummet. Blev inte alls vad jag tänt mig från början. Först ville jag ju ha en vit bas med pastellblommor på. Nu blev det istället en svartbas med vita, guldiga och beiga fjärilar och blommor på, såå snygg verkligen kärlek vid första ögonblicket! Bilder kommer.

Jag vaknade jätte glad och utvilad i gårmorse och tänkte "-Underbara dag". Slutar kl 13, sen hem umgås lite med Linn, hälsa på mamma, köpa virke, måla och välja tapeter.

Sen när jag kom hem hade Robin också en dålig dag så vi gick här hemma sura och tysta. Och bara väntade på att den andra skulle komma och hålla om den andra och säga "-jag älskar dig" eller något.. Vi båda är inte långsinta så det dröjde inte länge innan vi glömt bort hur tråkig dagen varit och tog tag i resten utav den.

Sedan satt vi och kollade på Let´s Dance och jag har hållit tummarna för Cicci och Mattias hela tiden. Jag tycker dom är så fina ihop, ja tror dom kommer bli ett par!! Sen när dom vann så grät jag så jag var helt rödögd :)

Skulle jag berskriva mig själv med tre ord just nu skulle de vara: humörsvägningar, oerhörd kärlek och mycket gråt.

Jag bara älskar att vara gravid!

Nu ska jag åka och jobba. Kram H

1 kommentar:

  1. Hej hej! Emma här(carolines kompis) Klickade mig in på din blogg genom carolines och såg att du också är gravid! :) Grattis! Vi ska nog ha samtidigt tror jag! Kram

    SvaraRadera