fredag 16 oktober 2009

Tallin

Jag och Tove sjunger. Vad grymma vi var :)
Jag.


Jag och min extra mamma.

Mina hytt kompisar.



Min nya "morfar".


Herregud vilken resa! Började bra när mamma körde in mig till Tibro och vi höll på att köra på en jakthund som virrade runt på vägen. Djurmänniska som jag är lockade jag upp honom i skogen igen men givetvis sprang han ner till vägen igen så mamma fick stanna trafiken och en bil kände igen hunden och efter en stund kom ägaren..puh!

Var nu sen till bussen. Min chef sa -vi väntar på dig skynda dig!
Ja sprang upp i bussen och satte mig Jasse sa- Du har väl inte glömt passet?
Jäklar passet ja! jo visst har jag glömt passet. F*n! Min chef pustade -ha då är det väl bara att åka och hämta det då! Ill körde till Hjo och hämtade passet och åkte till Hova dit bussen hade hunnit! Snacka om pinsamt!
Herrljunga och Gullspång var även med på resan. Oj vilken festgäng vi var, fasst jag var nog värst. Mycket konferans var det också. Och mycket dricka.
Jag har som vanligt bakfylleångest och en ny morfar! Gunnar! Ja ni förstår, vilken resa!
Här kommer bilder då. Håll i er :)
Hoppas ni har återhämtat er, det har inte jag!
Tack för en trevlig resa. Kram H

1 kommentar: