söndag 11 oktober 2009

Oj vad här blir bra


Nu grejjas det riktigt :) Har spikat upp pärlspont från golv till tak i köket målat det vitt och satt upp foder och lister. Kaklet är färdigmålat och det blev super bra. Ni får bilder när det är färdigt. I morgon ska vi spackla och tapetsera en vägg vit. Vit är min favorit färg ifall ni undrar ;)


Idag har jag mamma och storasyster vart ute i skogen med alla 5 hundar. Och jag gick vilse!! Och Märtha försvann!! Jag gick i ungefär 30 minuter innan jag tillslut ringde till mamma. Jag frågade om Märtha var med henne -Nej säger mamma jag trodde hon var med dig! Å hjälp! Jag ropade som en galning i skogen började stor tjuta och inbillade mig att hon skrek. Det var så hemst! Tillslut hörde jag hon kom springande och var helt slut. Älskade Märtha! Vi pussades och lyckades komma till bilen. Tack och lov. Vi satt allihop i bilen och mamma sa - jag såg oss framför mig gå med ficklampor och leta efter Märtha. Jag hade aldrig lämnat skogen utan min älskade hund!


Hoppas ni har haft en bra helg.

Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar