måndag 19 oktober 2009

Älskade vänner och familj

Sitter här och tänker på alla mina vänner och min underbara familj.
Mamma-Jag älskar dig. Så hjälpsam med våra trynen. Ingen lagar godare mat! Världens bästa mormor.
Pappa- Ständigt glad och arbetande. Lite synd att du jobbar så mycket skulle vilja umgås mer med dig. Älskar dig!
Robin- Mitt allt. Är så glad att det är vi. Du är min andra hälft.
Stora syster Annika- Underbara människa. Min allra bästa vän.
Lilla syster Madde- Skulle vilja att vi kom bättre överens. Du är ju trots allt min lilla lillasyster.
Märtha och Wera- Älskade vovvar. Skrattar åt er varje dag mina myskorvar.
Svärmor Maria- Världens bästa svärmor. Syr gardiner som ingen annan ;)
Svärfar Bosse- Snällare människa får man leta efter.
Johannes- Jag skrattar så åt din vilda fantasi. Du är för kul.
Veronica- Min lugna och snälla svägeska. Har samma inrednings smak som jag och jag får massor med inspiration ifrån.
Sofia- Jag finns här för dig vad som än händer.
Emelie- Sötaste mamman och ärligaste vännen.
Kusin Elin- Du är så vacker nu med dig fina mage. Oj vad vi skrattar ihop.
Linn- Du är så söt. Är den vännen jag haft längst. Och vi kan prata om allt.
Stina- Saknar dig på jobbet. Vi har så kul ihop.
Sandra- Umgås inte så ofta men när vi gör det är allt precis som vanligt.
Carro- Min nyfunna vän. Delar väldigt många intressen och känner att vi kommer ha en rolig framtid ihop.
Elin Klang- Synd att vi inte umgås så mycket längre du är en sån fin vän.
Jasmina- Min extra mamma. Känner att jag kan prata om vad som helst med dig.
Ni förgyller mitt liv. Älskar er alla!

3 kommentarer:

  1. Vad fint du skriver om dina vänner och familj.
    Kram

    SvaraRadera
  2. naaw.. =) Hoppas allt är bra med dig. Vi får ta och ses någon mer dag, de var väldigt trevligt sist.

    SvaraRadera
  3. Älskade syster jag får tårar i ögonen va söt du är...PUSS Annika

    SvaraRadera