torsdag 22 oktober 2009

Redan torsdag


Jösses vad tiden går redan torsdag. I dag började jag jobba klockan 7.40 och det gick jätte bra. Jobbade ett par timmar som vi bestämt och det känns riktigt bra. Så skönt.

Efter jobbet åkte jag och Sofia ut till Emelie och Celine och drack kaffe och myste. Hon är såå söt, kan sitta helt själv nu och skrattar hela tiden. Redan ett halv år i morgon. Som sagt tiden går fort.
Åkte sedan hem och lagade lunch till älskling och sedan vilade jag och vovvarna. Mysigt att sova middag :)
Fick sedan lite dåligt samvete att jag inte vart ute och gått med hundarna idag så vi bestämde oss för att gå till Ica och handla. Brrrr.. vilket väder det är ute! Handlade lite för mycket så det var jätte tungt att bära hem. Hade tanke på att ringa hem och be han hämta oss. Men skam den som ger sig :)
Sitter här och funderar på om jag ska sy lite :) så himla roligt.
Vi ses. Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar