söndag 18 oktober 2009

Söndag


Idag har vi vart i skövde och skulle handla byggmaterial till våran blivande köksö men givetvis hade de inte sådana vi skulle ha! Är inte det så typiskt. R var iallafall duktig och skruvade ihop ett underskåp.
Köket blir så bra! Funderar på vad jag ska ha för gardiner bara. Ska nog ha en färgstark gardin eftersom hela köket är vitt. Har funderat på orange eller rött, kanske grönt? Hjälp mig!

Ringde Carro förut och frågade om vi skulle träffas och käka tacos. Så dom kom med lille William. Han är för härlig. Man kan ju inte bli annat än sugen på att ha en själv. Så gossigt att ha han här springande med hundarna.
Tänk den dagen man håller sitt eget barn måste vara helt magiskt! En blandning mellan en själv och den man älskar. Ja jösses.
I morgon ska jag prata med läkaren och diskutera när jag ska börja jobba. Hoppas på tisdag. Ska bli så skönt och komma tillbaka och känna sig helt frisk.
Nu sitter jag här i soffan med min lilla "fmilj" vovvarna snarkar och sover gott. Jag är lyckligt lottad att få ha det såhär bra.
God natt allihop.
Puss och kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar