onsdag 21 oktober 2009

Första dagen och min älskade symaskin

Här är bilder på hur köket såg ut när de förr ägarna bodde här
Detta är vårat nya kök :) R håller på med köksön fortfarande så bilder kommer. Kolla in mina nya gardiner :) snygga va!?

Såhär såg det ut när de förra ägarna bodde här.


Mina fina stora fönster i köket. Ja a det blir ju för bra det här.
Och vad bra det kändes att komma tillbaka till jobbet idag. PLU koderna satt väl någorlunda kvar :)
Jag sov riktigt illa inatt var så nervös och uppstressad inför i morses. Låg och tänkte på hur jag skulle säga till kunderna om dom frågade. Pia sa -Men säg bara att du har struma folk förstår. Och vilken medkänsla jag fick ifån dem. Tack Pia! Allt kändes jätte bra bara det att gå upp tidigt på morgonen och känna att idag ska jag göra något viktigt.
Japp nu är jag tillbaka brudar vi ses i möra!
Min nya hobby- SY :) visst är symaskinen fin. Den har jag och storasyster ärvt av farmor.







7 kommentarer:

  1. skönt att det kändes bra att komma tillbaka, vi ses på ICA :) grymma gardiner, blev jättefint =) vilken skillnad från förut i köket =) så kul att ha såna bilder! en sån symaskin har jag med, samma färg och allt =) den e grymt bra! kul att du har blogg nu alltså =) och du, va fint du hade skrivit om alla nära & kära häromdagen, du e en sån fin tjej helene =) puss & god natt

    SvaraRadera
  2. Shit vilken skillnad! Verkligen ett lyft! Jag kommer hem nån gång i november och då SKA jag komma hem och krama på dig och se huset! Pusspuss/Stina

    SvaraRadera
  3. ÅHH va fint ni har det lilla lilla syster ni är för duktiga.Puss från stora stora syster

    SvaraRadera
  4. Hej på dej min lille Älskling har du tittat i fram på symaskin att den ser ut som en Traktor jag tror det är en Boxer 350 hälsningar FAJJAN på BÅTSMANSTORP

    SvaraRadera
  5. Va fint ni har de! nu blev ja lite avundsjuk! /kram

    SvaraRadera
  6. Köket blev verkligen jätte snyggt! Vilken skillnad! Har ni bytt luckor och så helt eller bara målat om? Köks ön blev också super fin! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  7. Köket blev verkligen jätte snyggt! Vilken skillnad! Har ni bytt luckor och så helt eller bara målat om? Köks ön blev också super fin! Bra jobbat!

    SvaraRadera