söndag 25 oktober 2009

Söndag

Sitter och kollar på reprisen av körslaget. Och jag lipar!? Jösses är inne i en gråtperiod, gråter åt allt.
Igår var vi på inflyttningsfest hos Adde och Emma, jätte trevligt. Blev lite för mycket alkohol för Robins del bara :) Han är med Sofia på körskolan han ska övningsköra med henne. Så dom är på en kurs nu. Stackarn, sitter säkert där och mår pyton, men helt självförvållat.

Ikväll kommer Elin, Peter, Emelie, Henke och Celine jag ska laga mat till dom. Och vi ska mysa :) Ska åka och handla nu.
Vi ses puss H

1 kommentar:

  1. Hej! Det var kul igår. Kan tänka mig att Robin mår lite sådär idag... Din syster och jag kom just hem från gymmet. Oj vad vi är duktiga... ;) Om du skickar ett mail till mig så skickar jag tillbaka lösenordet till min blogg.Puss och kram Rebecca

    rebeccaeriksson83@hotmail.com

    SvaraRadera