onsdag 7 oktober 2009

Målar kaklet :)


Nu håller jag på att måla om kaklet i köket. Ständigt nya projekt. Det kommer bli så bra.

Eftersom vi inte vet hur vi ska göra om i köket så förbättrar vi det gamla. Vi har nog ändrat oss 100 gånger. Och köket är ju i bra skick. Vilken förändring det blir!

Det gamla kaklet var brunt med gula blommor på!! Hur kunde man tycka det var fint på 70-talet? Undra om vi kommer säga såhär om 30 år, -hur kunde vi måla vitt?!!


Var hos doktorn förra veckan och tog nya prover på struman och de såg mycket bättre ut. Så glad att det ser ljust ut. Jag känner mig mycket gladare nu. Jag ska börja jobba igen det 19 oktober. Kommer börja lite försiktigt med bara några timmar per dag. Känns riktigt skönt faktisk att komma tillbaka till "livet".


På tisdag ska vi åka till Tallin med jobbet :) en riktig festresa! Och jag ska inte ta med mig mina högklackade skor, jag lovar!! Sist jag var ute hade jag sådana skoskav att jag inte visste vad jag skulle ta vägen!


Idag är en bra dag!

Kram H

4 kommentarer:

  1. Ta hand om Tove då bara tack ;)

    SvaraRadera
  2. åå va fint =) och dörren va GRYMT fin! kramar/carro i tibro

    SvaraRadera
  3. Åååh vad roligt att du kommer tillbaka så snart :D

    SvaraRadera
  4. Vad fint det kommer bli helene du/ni är så duktig! å vad skönt att proverna är bättre ;) kram Linn

    SvaraRadera