torsdag 24 juni 2010

1 årig förlovningsdag.

Grattis till min älskade underbara sambo till vår ettåriga förlovningsdag. Jag är världens lyckligaste med dig och är så glad att du ska bli pappa till mitt barn.
Kanske dax att gravera ringarna snart? Har liksom aldrig blivit av.
Ikväll för ett år sedan stod jag på toa på övervåningen och gjorde mig iordning för vi skulle till syster och Johannes och grilla. Jag hade köpt ett armband till Robin som det stod "nemo nisi mors" på, latin för "tills döden skiljer oss åt". Jag sa till Robin:
-Tills döden skiljer oss åt älskling.
Robin gick iväg och kom tillbaks, gick ner på knä och sa: -Tills döden skiljer oss åt.
AAAA hjälp med gud JAA!!
-Vill du förlova dig med mig?
-Jaaa!! skrek jag och började gråta.
-Jag älskar dig och vill leva hela mitt liv ihop med dig. Sa han.
Oj vilket ögonblick. Helt magiskt. Jag hade inte en aning om det. Helt oväntat och överraskande.
Min älskade underbara. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och vi har det så bra du och jag.
Puss från din för alltid.

1 kommentar: